Met zorg gemaakt

GARANTIE EN KLACHTEN


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in
topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een
bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt
waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u
verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding
bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt,
dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen
naar info@swien.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het
mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting
WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf
15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om
klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw
klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw
klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.